28 februari 2012

Ojoj! Nu har det gått ett tag!

Förra veckan var jag på en helt fantastisk vinterkurs i Ånn. Väldigt välplanerad och otroligt lärorik! Ångrar inte en sekund att jag åkte dit!
Jag har tänkt på hur otroligt mycket Sjövärnskåren och Försvarsmakten har gett mig. Tycker att det är synd att dem inte gör mer reklam så att fler människor har möjlighet att ta del av detta.

Annars så är det ny vecka. Jag har köpt present till Agneta, suttit på min favoritplats och läst i min nya bok i solen och nu ska jag läsa lite till och sen blir det jobb.

Har insett att jag håller på att bli alldeles för stor. Jag tycker absolut inte att det är något fel på stora människor. Det kan vara riktigt mysigt med lite större människor men då vill jag vara antingen eller. Antingen rund och go eller smal. Just nu är jag på g att bli lite halvtjock. Inte smickrande alls. Och till råga på allt har jag ett sjukt sötsug! Måste komma i fas med kost och träning!
Det finns dock en nackdel med viktminskning - att man blir så smal i ansiktet! Men det får man nog ta... man kan inte få allt ;)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du är jätte fin Julia :)

lo mejor sa...

tack Sandra :)