14 mars 2012

Om det är något jag inte behöver så är det grått väder. Vill ha sol sol sol så att jag kan sitta vid havet och njuta. Kanske inte blir så mycket av den varan på ett tag.
Igår spelades det bra musik på jobb. Melissa Horn. Vet inte om det var så uppskattat av våra internationella gäster dock. Vet inte vad som har hänt med mig. Normalt så tycker jag inte så mycket om sån musik men nu är ju allt lite upp och ner så varför skulle inte musiksmaken också vara det.
Inget speciellt planerat idag. Skulle ha tränat med Amanda men hon glömde sina träningskläder hemma så jag får dra mig ner till Friskis själv vid halv fem. Ska se till att det blir tränat tre gånger denna veckan också. Tills dess så blir det till att läsa lite. Om solen väljer att titta fram så beger jag mig till mitt favoritställe och de snälla pensionärerna!

Inga kommentarer: